Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Paris
24 mars 2018

Quartier de l'Avenue et de la Place de Clichy

Avenue de Clichy vers la Fourche, to je tako zanimljiva ulica! Puna je bircuza u kojima sjede ljudi cije su price sigurno jako zanimljive - kako li su oni dosli u Pariz?

Inace, zapravo, to je dobro pitanje: Kakav je bio tvoj put za doci u Pariz?

Npr. jednom sam vidjela Afganistanca u metrou, predivan covjek, crna kosa, plave oci, bio je malo zabrinut i pitala sam se: Koji li je tek bio njegov put za doci u pariz?

Jedno zanimljivo raskrce je i Brochant. S obje strane su caféi. Puno Arapa tamo pije, uvijek samo café. Bez mljijeka. U tom dijelu Batignolles puno je portugalskih kafica. U njima portugalci drze postugalsku kavu, "Delta".

Voljela sam gledati prizore jutarnje kave - kad ljudi ujutro u café-ima piju café. Ujutro bih gledala, vrikala, najprije u "Le petit marquis" kraj les rails de St lazare pa kroz prozorbar tabac na raskrscu rue de Rome i bld des Batignolles gdje se uplacuje loto, onda caféi na raskrscu Avenue Hoche i Faubourg St Honoré i na kraju "Le victor Hugo" na Place Victor Hugo. A onda bih i ja popila café ili u Starbucsu ili u Le Pain Quotidien u MOJOJ pekari. Svi konobari i konobarice su me znali i docekivali s osmijehom!

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité
Archives
Publicité