Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Paris
24 mars 2018

Les cafés

Le café est dans les tasses, les cafés nétoient leurs glaces.

J'ai vu Paris se réveiller au croissant chaud, au café crème

cafe

U Parizu mi je najljepse ujutro gledati salice café na stolovima ljudi. POgotovo je to lijep Place de l'Opéra, gdje vidis stolove Café de la païx. Zeleni, otmjeni nasloni stolica. Opusteni su ljudi koji tamo sjede, ne idu na posao. Mirnoca usred vreve!

Les gens qui lisent les journaux dans les cafés, autour d'un croissant chaud, autour d'un café crème.

Ah, les cafés chocs de Paris! Café Verlet

A Paris, dans les cafés, les gens sont assis à même le trottoir.

Mozda je to uvjetovana podsvijest, no meni je to tako lijepo! Le Café et le croissant pour le petit déjeuner. Sjednos ujutro u café, narucis café i sjednes. U café-u imaju i croissante u kosarici. Svi-to-vole. Ja sam dosta ujutro pila café u Parizu. Pila sam ga u raznim prilikama: dok sam cekala neki jutarnji RDV (u café Kléber), svako jutro u pekari Le Pain quotidien ili u Starbucsu, popila sam ga u Passage Choisieul, cak i u café de la Paîx jer nije se pojavio recepcioner koji mi je zakazao sastanak pa sam mogla promatrati café de la Paîx! Krasna kavana! Stakleni svod, zelena boja stolica, sve otmjeno (zato ljudi vole Pariz!), c'est la classe, rekli bi:-)

Dorucak- u Parizu puno ljudi doruckuje u café-ima. To je isto zanimljivo!

Ah, les mignardises, les pâtisseries chics de Paris, avec des macarons.

Kolaci u pariskim slasticarnicama: moilleaux au chocolat, tropézienne.

Les chocolatiers font des merveilles. Cak i skulpture od cokolade!

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité
Archives
Publicité